اخبار

خرید و فروش با رمز ارز VCoin تحولی جدید در عرصه‌ی بازی های آنلاین

سایبرپژوه: یکی از شرکت های دور از هیاهو ولی به شدت فعال در دنیای بازی های آنلاین و رسانه های اجتماعی، شرکت «IMVU» است؛ این شرکت اخیرا امکان خرید و فروش کالاها، گجت های بازی و تجهیزات داخل گیم ها را به وسیله‌ی رمز ارز VCoin معروف آمریکایی و همچنین دلار ایالات متحده، فراهم کرده است.

رمز ارز VCoin عضو جدید خانواده بلاکچین

آخرین اقدام این شرکت مبنی بر استفاده از رمز-ارز ها در خرید و فروش های درون برنامه‌ای، تحول بزرگی در دنیای بازی های آنلاین محسوب می‌شود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، مجوزی قانونی برای تأیید پرداخت های درون برنامه‌ای از طریق رمز ارز مبتنی بر بلاکچین با عنوان VCoin جهت استفاده‌  در محصولات «IMVU» صادر کرده است. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده است تا از طریق اپلیکیشن های بازی، موجودی VCoin خود را به رمز-ارز دیگر آمریکایی یعنی «Ethereum» تبدیل کنند.

سایر شرکت های این حوزه نیز قصد دارند که به تقلید از «IMVU»، این ویژگی را در سیستم های نرم‌افزاری خود پیاده کنند. «دارن تسوی» مدیر عامل «IMVU» در مصاحبه با «GamesBeat» گفت:«سایر اپراتورهای دنیای مجازی (مانند دنیای بازی های Roblox و Fortnite) می توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند؛ البته به شرطی که از همان دستورالعمل های «IMVU» پیروی کنند.» به این ترتیب، انتقال سرمایه های درون نرم‌افزاری، بسیار ساده و البته پیشرفته‌تر از پیش، انجام خواهد شد. البته خرید و فروش به وسیله‌ی VCoin برای کاربران «IMVU»، نسبت به افراد عادی که به مبادله و خرید و فروش با این رمز-ارز می‌پردازند، مزیت های قابل توجهی خواهد داشت! که با توجه به اهمیتی که این شرکت به حفظ وفاداری مشتریان خود قائل است، انتظار می‌رود قصد دارد آن ها را با یک سری امتیاز های انحصاری خاص و فعلا نامعلوم سورپرایز کند!

سرمایه ‌های دیجیتالی رمز ارز VCoin

داشتن چیزی مانند VCoin از آن جهت مهم است که انتظار نمی رود در مقیاس جهانی توسط یک شرکت خاص اداره شود. یعنی باید انتظار داشت که این رمز-ارز در سطح دنیا، به سرعت به شهرت رسیده و بازار گسترده‌ای برای خود دست و پا کند.  از دیدگاه شرکت ها ، ایجاد یک بازار در جایی که کاربران بتوانند کالاهای دیجیتال را تهیه کنند بسیار آسان‌تر از توسعه دادن محصولات و اپلیکیشن هاست زیرا تحقیق و پژوهش برای ارتقاء امکانات داخل نرم‌افزاری بسیار برای شرکت ها هزینه‌بر است. از این رو، خیلی از تولید‌کنندگان محصولات دیجیتالی، درحال ممکن ساختن خرید و فروش به وسیله‌ی VCoin یا سایر ارز های رمزنگاری شده‌ی مبتنی بر بلاکچین در فعالیت های خود هستند. فناوری بلاکچین بنیاد و زمینه‌ی اصلی رمز-ارز هاست که در واقع نُمود دیجیتالی سرمایه های موجود در بازار های مختلف هستند. بهبود و گسترش این رمزارز ها بیشتر به زیرساخت های تکنولوژیک یک کشور بستگی دارد زیرا کنترل و حفظ امنیت سایبری در چنین معاملاتی، واقعا مسئله‌ی مهمی است. این مسئله مستقیما با اعتبار شرکت هایی که این رمز-ارز ها را استفاده می‌‌کنند، گره خورده است.

منبع
venturebeat

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا