اخبار

غول های صنعتی، برای توسعه DevOps دست بکار شدند!

Gitlab و شرکت های وابسته‌اش، با مجموعه‌ی IBM Cloud برای ارتقاء اپلیکیشن های DevOps همکاری جدیدی را از سر گرفتند. این سرویس، از برنامه ها و شبکه های مختلف هوش مصنوعی، برای سرعت بخشیدن به برنامه های کاربردی مبتنی بر «رایانش ابری» استفاده می کند.

توافق بر سر رایانش ابری!

شکل گیری این مشارکت جدید بین  این غول های بزرگ علمی-صنعتی، برای کمک به کار موثرتر تیم های پژوهشی DevOps از طریق استقرار یک پلتفرم مشترک طراحی شده، صورت می پذیرد. میشل هاجز، معاون بین الملل Gitlab، در بیانیه‌ای گفت: «هم‌کاری بین IBM و Gitlab بهترین رهبران بازار ترکیبی ما در جهان توسعه نرم‌افزار را گرد هم می‌آورد تا به مشتریان کمک کند هزینه‌ها را کاهش دهند، سرعت انجام سفارشات را افزایش دهند، و کیفیت را بهبود بخشند.» بسیاری از شرکت‌ها روی این جنس برنامه ها متمرکز شده اند و پلتفرم های خود را بر مبنای مدل ها و ساختار هایی از این جنس، طراحی کرده اند؛ همین مسئله موجب شده است تا نیاز به ارائه پشتیبانی بیشتر اپلیکیشن های DevOps مخصوصا در فضا های «رایانش ابری» ، به شدت در بازار، احساس شود.

 

رایانش ابری؛ به سبکی جدید!

Gitlab و IBM Cloud آزمایشگاه های خاصی را برای اتوماتیک کردن بسیاری از فعالیت های مربوط به DevOps طراحی کرده اند. این مشارکت همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با گسترش حوزه‌ی نفوذ برنامه ها در زمینه ها و تیم‌های مختلف، از ابزارهای تخصصی Gitlab و IBM Cloud برای تسهیل هم‌کاری و پی‌گیری توسعه برنامه های خودشان استفاده کنند. همچنین با توجه به مشارکت IBM، دامنه نفوذ این برنامه‌های کاربردی می‌تواند به دیگر سرویس‌های ابری مانند مایکروسافت آژور یا Google Cloud نیز گسترش یابد.

منبع
VentureBeat

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا