اینفوگرافیکتکنولوژی و هوش مصنوعی
موضوعات داغ

آیا ویروس کرونا اینترنت را قطع خواهد کرد؟

سایبرپژوه- شیوع بیماری کرونا در ماه‌های گذشته سبک زندگی انسان‌ها در سرتاسر کره‌ی خاکی را متحول کرده است. سبک زندگی برخواسته از این تحولات و اثرات اینترت و کرونا بر یکدیگر دستکم تا زمانی که واکسن موثر در دسترس اکثر جوامع قرار بگیرد همچنان ادامه دارد. شاید موثرترین موضوعی که سبک زندگی ما را در حال حاضر تحت شعاع قرار داده است رعایت فاصله‌ی اجتماعی و ماندن در خانه باشد. دانش‌آموزان و دانشجویان از خانه در کلاس‌های مجازی‌شان شرکت می‌کنند و کارمندان کارشان را در قالب دورکاری انجام می‌دهند. جلسات و روابط اجتماعی نیز به صورت تماس صوتی یا تصویری صورت می‌پذیرد.
ویروس کرونا و اینترنت

اینترنت اگرچه بستری محیا برای این دوران بوده است اما به واقع برای چنین شرایطی با این حجم از ترافیک آمادگی نداشته است و رابطه مستقیم اینترنت و کورنا ما را با خطر قطعی متناوب آن مواجه کرده است. در چنین شرایطی و تا تامین زیرساخت‌های لازم برای گذار از شرایط بحرانی فعلی شهروندان موظفند ترافیک اینترنتی را بهینه‌تر استفاده کنند. در این اینفوگرافیک به این موضوع پرداخته شده است.

[button color=”green” size=”big” link=”https://cyberpajooh.com/wp-content/uploads/2021/02/53-1.pdf” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]دانلود اینفوگرافی[/button]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا