اخبار

راه اندازی سایتی تخصصی برای ردیابی پروژه های هوش مصنوعی

اگر دولوپرها بخواهند یک پروژه هوش مصنوعی را شروع کنند، وقت زیادی را در گوگل صرف می‌کنند تا متوجه شوند تحقیقات مدنظر آن‌ها در بقیه مناطق و کشورها تا چه حدی جلو رفته است و کدام‌یک از آن‌ها به‌اندازه کافی خوب هستند که بتوان به آن‌ها اشاره کرد یا بر اساس آن‌ها تحقیقات را ادامه داد. بااین‌حال، مشکل این است که با ده‌ها هزار مقاله تحقیقاتی در اینترنت، یافتن مطالب فنی مرتبط برای پروژه در دست، به‌عنوان یک کار بسیار خسته‌کننده به نظر می‌رسد.

سایت CatalyzeX مستقر در کالیفرنیا این چالش را با یک موتور جستجوی اختصاصی برای کشف مدل‌ها و کدهای هوش مصنوعی حل می‌کند. برای شروع، کافی است به catalyzex.com مراجعه کنید و موضوع پروژه را در نوار جستجو وارد کنید. این جستجو می‌تواند از تشخیص اشیا گرفته تا ساخت یک موتور توصیه یا الگوریتم برای تشخیص یک بیماری باشد. پس از جستجو در پلتفرم، اگر نگوییم همه تحقیقات بلکه بیشتر تحقیقات موجود درباره موضوع موردنظر را فهرست می‌کند.

مهم‌تر از همه این است که این صفحه، پیوندی را به پایگاه داده و کد مدل که برای تحقیق توسط نویسندگان یا مشارکت انجمن CatalyzeX استفاده می‌شود، ارائه می‌دهد؛ بنابراین، اگر پروژه مقداری ارزش داشته باشد، کاربران می‌توانند در پایگاه داده و پیاده‌سازی کد، تحقیق کنند. درصورتی‌که کد و پایگاه داده مورداستفاده برای تحقیق، عمومی نشده باشد، پلتفرم گزینه‌ای برای تماس با نویسندگان مقاله نیز فراهم می‌کند.

منبع: venturebeat.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا